![](/arrangere-obos-camp/arrangorveileder/steg-5-markedsforing/_/image/e957f988-0509-4ce0-83be-408dfae73bc9:631d1c1050e12cbdf5667a8288a35a8279bc44a6/wide-1600-900/ObosCamp_1920x1080_arrangorveileder_steg5.jpg)
Steg 5: Markedsføring
Informasjon:
Under følger sjekkliste på markedsføring det forventes at alle klubber gjennomfører.
Egen OBOS-Camp logo og klubblogo benyttes i alt av markedsføring. Logo ligger her.
På obos-camp.no er det laget en egen side med forberedelser til spillerne, der de kan se tema for uka og eksempler på øvelser. Arrangørklubber oppfordres til å be spillerne ta en titt på denne siden.
Hva og hvem:
Nyhetssak hjemmeside og SoMe som informerer om at klubben arrangerer OBOS-Camp (viktig: inkluder påmelding). Forslag til tekst ligger her. | Administrator |
Informasjon om påmelding til egne lag og foreldre gjennom Spond, Facebook el. | Administrator |
Dersom nabo-/samarbeidsklubber ikke har eget tilbud samtidig send gjerne invitasjon og informasjon til også de. | Administrator |
Inviter lokal presse til å være tilstede under gjennomføring. Informer i god tid. | Administrator |
Send ut praktisk informasjon og oppfordring om å se gjennom obos-camp.no/forberedelser (sistnevnte gjelder for spillere 9 år og oppover). | Administrator |
Når:
Offentliggjøring av at klubben arrangere OBOS-Camp bør gjøres så raskt campen er datofestet.
Øvrig markedsføring bør intensiveres straks påmeldingen er åpen.